♥ Followers ♥

PAGI YANG GELAP

Lebih tua dari ku
Harap sabar menunggu
Kepulangan mu ku tunggu

Bukan maksudku mendiam
Tiada niat menyimpan dendam
Hakikatnya rindu yang mendalam

Jalan ini kan membantu
Hari esok siapa yang tahu
Kata ibu dengar sahaja
Cerita hanya kita berdua

Pagi yang gelap kini sudah terang
Aku adikmu dan engkau abang
Ku amat merindui kamu

Pagi yang gelap kini sudah terang
Aku adikmu dan engkau abang
Inginku ulang masa dulu

Tak akan putus hubungan kita
Tarik nafas lega
kerna aku tak apa-apa

Jalan ini akan membantu
hari esok siapa yang tahu
Kata ibu dengar sahaja
Cerita hanya kita berdua

Pagi yang gelap kini sudah terang
Aku adikmu dan engkau abang
Ku amat merindui kamu

Pagi yang gelap kini sudah terang
Aku adikmu dan engkau abang
Inginku ulang masa dulu

Pagi yang gelap kini sudah terang
Aku adikmu dan engkau abang
Ku amat merindui kamu yeh yeh

Pagi yang gelap huuu huuu
Inginku ulang ke masa dulu..


By Hujan